Wednesday, March 18, 2009

Kempen Penggunaan IT secara Berhemah





'Gunakan IT secara berhemah' itulah terma penting yang ditekankan dalam pameran Kempen Penggunaan Internet Secara berhemah. Berlangsung dihadapan dataran Dewan Kuliah 3B-301, pameran tersebut telah menarik minat semua mahasiswa/i yang melalui di kawasan kempen tersebut. Kempen yang diadakan dengan kerjasama KTAK dan MOSTI ini diserikan lagi dengan
kehadiran Krew ERA Avanza

Pelbagai aktiviti telah dijalankan oleh pelaksana program kempen tersebut, ataranya ialah soalan kuiz sebanyak 3 soalan yang diberikan secara berasingan, forum penggunaan internet secara berhemah dan pertandingan 'Typing Speed'. Selain itu, cabutan nombor bertuah turut di adakan dan kedua-dua pemenang cabutan tersebut merupakan pelajar Komunikasi dan Dasar Awam tahun 1.

Walaupun pameran kempen tersebut diadakan hanya pada satu hari, namun ia telah memberi banyak info kepada pengunjung yang menghadiri program tersebut. Kami di pihak warga kerja PMFSSK mengucapkan sekalung tahniah kepada pelajar tahun akhir Komunikasi dan Dasar Awam di atas kejayaan kempen tersebut.

No comments: